Din guide till korrekt och effektiv affärskommunikation.
I dagens digitala värld är det viktigare än någonsin att behärska affärskommunikation. Tyvärr finns en tendens i näringslivet att inte hantera kommunikation på ett effektivt och etiskt sätt. Viktig affärskorrespondens förblir obesvarad samtidigt som vi dränker varandra i mejlkopior. Kundtjänster besvarar missnöjda kunder med ett försvarsperspektiv och skadar aktivt varumärken varje dag och minut. Det läggs massor med pengar på kundundersökningar, men hjälper det?
EtiquetteCoach är en chatbot som är utformad för att hjälpa dig med dina e-postmeddelanden, onlinekommunikation och professionella meddelanden till tydlig, effektiv och polerad kommunikation. Med fokus på tydlighet, professionalism och en gnutta humor ser EtiquetteCoach till att din kommunikation alltid gör rätt intryck. EtiquetteCoach är tränad av experter inom kommunikation och försäljning för att kombinera klassisk, professionell kommunikationsetikett med modern psykologi.
Feedback på din kommunikation: Få förslag i realtid på hur du kan förbättra struktur, ton och innehåll i din text.
Anpassad snabbkurs: Lär dig hur du balanserar att vara kortfattad med att upprätthålla en respektfull och professionell ton med aktiva övningar.
Handledning: Få skräddarsydda handledningar om affärskommunikation.
Råd om kostnadsbesparingar: Analysera din nuvarande situation, ta reda på hur mycket du spenderar på sämre kommunikation och få råd om förbättringar
Prata med EtiquetteCoach (EC) som du pratar med en människa. EC förstår komplexa meddelanden. Du kan använda de flesta språk, EC svarar automatiskt på ditt språk. Att använda EC är kostnadsfritt för rimliga meddelandevolymer. För stora meddelandevolymer, kontakta oss för en skräddarsydd chat-bot